+38 (050) 373-31-04

м. Івано-Франківськ,
с. Угринів, вул. Галицька 24-А

previous arrow
next arrow
Slider

Фарбування автомобіля: що варто знати?

Фарбування автомобіля – досить складний процес, і саме він є одним з найдорожчих при ремонті автомобіля.
В процес входять такі операції, як ремонт кузова, погрунтування, шпаклівка, нанесення антикорозійного покриття, ремонт бамперів та інші операції. Фарбування повинне бути зносостійким, стійким до температурних перепадів і корозії. Якість фарбування повинна бути високою, тому що вона першою впливає на сприйняття і зовнішній вигляд транспортного засобу.

Які ж бувають барвники, підходящі для фарбування  автомобілів? Нітро фарби – фарби призначені для швидкого
і невеликого за площею ремонту лако – фарбового покриття. Щоб висохнути, нітро фарбі достатньо 20-40 хвилин при температурі +20 градусів за Цельсієм, що є її плюсом.

– Алкідні автомобільні емалі – поява таких синтетичних барвників різко поліпшило якість фарбування авто. Подібні склади однокомпонентні, і добре тверднуть навіть на відкритому повітрі. Алкідні автофарби мають велику еластичність і чудовий блиск. Володіють високими експлуатаційними властивостями. Але при тривалій дії навколишнього середовища (атмосферні опади, холод, спека) таке покриття починає втрачати якість. Крім цього, подібні склади погано піддаються поліровці і довго тверднуть. Щоб прискорити процес висихання, використовуються особливі добавки. За їх допомогою розчинники випаровуються швидше. Сьогодні алкідні автомобільні емалі займають майже половину ринку вироблених автомобільних фарб.
– Акрилова емаль для авто – є сучасним поколінням автомобільних фарбувальних складів. Їх основа акрилові і акрил-уретанові смоли. Двокомпонентний склад має дуже високу якість, стійкість до впливу навколишнього середовища, а також володіє прекрасним блиском. Компоненти комплекту – це затверджувач і барвник. Перед малярними роботами їх потрібно змішати в точно визначеній пропорції. Щоб отримати необхідну концентрацію, до складу додатково додається розчинник. Твердіючи, шар барвника починає перетворюватися – акрил перетворюється в полімер. Щоб прискорити цей процес, можна підвищити температуру у фарбувальній камері до +60-80°. Акрилові фарби наносяться в 2-3 шари товщиною 40-60 мікрон кожен. Головні достоїнства даного виду складів – це простота їх нанесення, міцність і довговічність одержуваного покриття.
– Барвники «перламутр» і «металік» – ці різновиди фарб зараз набули великої популярності. Щоб їх отримати, застосовуються спеціальні види пігментів. Під різними кутами зору візуальний ефект виходить різним, тому що відбувається зміна відтінків покриття. Щоб надати додатковий захист і глибину ЛКП, необхідно завершальним шаром наносити спеціальний лак.

Етапи фарбування автомобіля:

1. Рихтування – усунення пошкоджень на поверхні, що обробляється;
2. Шпаклівка – вирівнювання поверхні, затирання порошкового матеріалу для того, щоб поверхня залишалася ідеально рівною;
3. Грунтування, нанесення антикорозійного покриття – нанесення спеціального складу, який допомагає зчепленню барвника і поверхні, складу, що перешкоджає дії корозії;
4. Знежирення поверхні, що фарбується – для надійного зчеплення барвника з поверхнею;
5. Процес фарбування автомобіля або його деталей – нанесення тонкого шару барвника, точно підібраного за кольором;
6. Сушка емалі;
7. Полірування емалі для появи блиску і поліпшення зовнішнього вигляду автомобіля;
8. Перевірка якості фарбування. Перш за все, варто оглянути забарвлені елементи в різних умовах і визначити, чи розрізняються результат в залежності від умов: при штучному світлі, природному світлі і в тіні;
Після пройдешня всіх етапів ЛФП варто звернути увагу на шагрень фарбування. Відмінностей від “рідних” ділянок бути не повинно. Поверхня, на якій проводилося фарбування, не повинна бути нерівною або шорсткою, а пофарбований шар повинен бути рівномірним. Для того щоб покриття було зносостійким і захищало від корозії, важливо звернути увагу на обробку кромок деталей: вони повинні бути пофарбовані акуратно і покриті захисним шаром лаку.